DMEXCO 2015: „Creativity is just as important as getting data for your marketing decisions“ – John Watton, Adobe [Sponsored]

This post was originally published at onlinemarketing.de

Unter dem Motto „Bridging Worlds“ brachte die dmexco in diesem Jahr 43.000 Besucher und 881 Aussteller in den Kölner Messehallen zusammen, um sich über aktuelle Trends und Entwicklungen im digitalen Marketing auszutauschen. Auch Adobe war als Aussteller auf der Messe vertreten und stellte seine Marketing Cloud an seinem eindrucksvollen Stand vor.

Wir trafen Andreas Helios, Marketing Manager, und John Watton, Senior Marketing Director Europe, am Stand und sprachen mit ihnen im Interview über die Herausforderungen, die digitale Transformation und die Besonderheiten der Adobe Marketing Cloud.

Read More

Author : onlinemarketing.de

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s